گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی
Open menu
گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی

لوله مسی جهت اکسیژن بیمارستان

لوله مسی جهت اکسیژن بیمارستان

 

این لوله های مسی جهت استفاده اکسیژن در بیمارستان مورد اسنفاده قرار می گیرند. بسته به نوع استفاده و بر اساس استاندارد ASTM B88 در سه دسته بندی به نام های

  1. لوله مسی تیپ K
  2. لوله مسی تیپ L
  3. و لوله مسی تیپ M

بر اساس ضخامت های تولید شده و همچنین سایر مشخصات، قرار میگیرند.

همانطور که قابل مشاهده است، مشخصات لوله های مسی جهت اکسیژن بیمارستان در جدول زیر آمده است، این جدول نشان دهنده دسته بندیهای لوله های مسی گازهای طبی در سه رده مختلف K و L و M میباشد.

 

 

 شرکت بازرگانی کالای مس برادران ثقفی، با توجه به سابقه طولانی سه دهه فعالیت و تامین لوله های مسی و همچنین محصولات مسی به شرکت های مختلف، با توجه به نیاز مبرم بیمارستان ها جهت تجهیز این نوع لوله های مسی جهت استفاده اکسیژن، با بیمارستان های  دولتی و خصوصی مختلف همکاری نموده است نظیر بیمارستان شهدای تجریش.

 

برای سیستم های گاز طبی (سیستم گاز اکسیژن) در بیمارستان ها، با توجه به نوع درخواست و همچنین الزامات این بیمارستان ها، با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این شرکت، تصمیم بر استفاده از لوله های مسی تیپ K (تیپ کا)، تیپ L (تیپ ال) و همچنین تیپ M (تیپ ام) گرفته میشود. تیپ های مختلف لوله های مسی شرایط عملیاتی متنوعی را میطلبند، در زیر مشخصات اصلی و همچنین تفاوت های اصلی لوله های مسی تیپ K و L و M آمده است.

 


 

جهت تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی کالای مس برادران ثقفی از آدرس تلگرام زیر استفاده نمائید.

تماس برای خرید مس و یا فروش مس، بازرگانی کالای مس ثقفی