گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی
Open menu
گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی گروه بازرگانی ثقفی، عرضه کننده لوله مسی و اتصالات مسی، مفتول مسی و کاتد مسی

مقالات

سيم جوش چيست؟

سيم جوش چيست؟ 
سیم جوش یکی از مواد اولیه‌ای است که در مشاغل زیادی کاربرد دارد. در هر شغلی که جوش دادن و اتصال فلزها به هم در کار باشد، حتماً این قطعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در حالت کلی زمانی که قرارباشد دو فلز را با حرارت و گرما به هم متصل کنند فرآیند ذوب رخ می‌دهد، در این موقعیت‌ها از این قطعه ساده اما کاربردی برای ایجاد اتصال بهتر و پر کردن فضاهای خالی بین آن دو فلز استفاده می‌شود.

از جمله سیم جوش های بسیار پر کاربرد صنعتی می باشد که برای اتصالات دو قطعه از جنس نقره ، دو قطعه از جنس مس و دو قطعه ی غیر هم جنس فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. درصد به کارگیری نقره و خلوص نقره ی به کار رفته در این نوع سیم جوش ها می تواند از 0 تا 50 درصد متغیر باشد. هر چه درصد به کار رفته از نقره درون سیم جوش بالاتر باشد، اتصالات در برابر ارتعاش و ضربات گوناگون مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.


نقره جوش يا سيم جوش يکي از ضرورتي‌ترين موادي است که هنگام جوشکاري و اتصال قطعات برودتي مورد نياز است. در فرايند جوشکاري، توسط حرارت نقره جوش ذوب مي‌شود. سپس مانند چسبي بسيار قوي، محل اتصال دو قطعه را به يکديگر محکم مي‌کند. جنس و کيفيت آلياژ به کار رفته در سيم جوش ها متفاوت است.


سيم جوش برندحريص

كاربرد سيم جوش
صنايع مختلف فلزي
ص
نايع خودرو سازي
سرمايشي و گرمايشي
لوازم خانگي
لوستر سازي
كابينت سازي
شيرآلات بهداشتي
صنايع هوايي


به دليل تسريع در انجام كار جوشكاري ، كاهش عيوب جوشكاري و نفوذ عميق در كار از سيم جوش استفاده ميشود.

گروه بازرگاني ثقفي آماده تامین و فروش انواع سیم جوش مسی به ویژه برای سردخانه و تهویه مطبوع می‌باشد.

كارشناس فروش

مينا محمدي 09129687714

داخلي 401-402 02174463